Meltem_aras Hayırlı akşamlar kızlar👋🌸 Sizce bebeğin cinsiyetine göre ağrılar değişir mi? Mesela erkek bebek çok bel ağrıtır,kız bebek sabahları bulantı yapar vs…
Sermec27 Meltem_aras bence dogru değil bu 2 oğlumda da 10 haftaya kadar kustum hatta ilk oğlumda doguma kadar ara ara kusmuştum ilk oğlumda sadece bel agrısı olurken bunda hem bel agrım oluyo hem kasık agrısı su an kasık agrım mesela 🥰
Yenibirannee Ben erkek bebek bekliyorum bel agrim hergun var ozellikle ayakta uzun sure kalamiyorum mide bulantim da oldu ilk gebeligim ☺️
Dyguklc Meltem_aras kizim olcak sabah bulantisi degilde oglen basliyodu benim bulantilarim bide belimde agriyo
Elifaltun Meltem_aras ogullarimda kusmaktan mahvolmustum..simdi kiz bebek bekliyorum kusma hic olmadi sadece tiksintim cok oldu bence o biraz bunye meselesi