ysmn_kck17 Tugce7798 19+1 iz çok şükür iyiyiz diyelim iyi olalim . Arada kasik krampları dışında sorunumuz yok ama olsun içimizde bir insan büyütüyoruz o kadar da olcak yeterki onlar iyi olsun 🥰
birprensesvebirprensannesi Tugce7798 19+3 💃 Çok şükür bir sıkıntımız yok yorulunca kasılmalarım oluyor o kadar❤️
ysmn_kck17 Tugce7798 20nci haftadan sonra yaptircam doktorum öyle önerdi . Kullandığım vitamin devitt 3 ve regenesismax 😊
Fatoscelik1 Bende 19 oldum yarın inşallah detaylı ultrason için randevum var heyecan basıyor bebişimi görcem diye 😊
Tugce7798 Fatoscelik1 Bende bugun yaptrdm ama renkli degildi gittigim yer 😏 bağırsağinda 1 ve 2 nokta gibi parlaklik var 😑
Tugce7798 ysmn_kck17 Bende regeneesis kullanmk istiyorumda doktora danismama gerek varmi acaba decavit kullanamadim ya
Tugce7798 Sariiii Bende haftaya yaptircamda burda bazi yorumlarda Yaptirdiktan sonra kolda bir kac agri oldugnu soyluyorlr tırstım gibi birazzz 😑
Tugce7798 mavi2021 Bende tam net bilmiyorum ama özelde yaptile bugu n E bide prensesimin bagirsaginda 1ve 2 nokta gibi parlaklik cikti doktor o yuzden detayli istedi buyuk ihtimalle
Fatoscelik1 mavi2021 20 haftalık oldum istanbul da oturuyorum ama Gazianteptym ailemin yanında gitmeden yapıp öyle gideyim dedim bu haftalarda yapılıyor diye biliyorum bakalım yarın inşallah
Zeynep_18 mavi2021 18 haftada gittim bi kısmı bakıldı bazı organlar için 20. Haftada gel dedi doktor ama normalde 19 haftadan itibaren bakıyormuş, bizimki bir hafta ileride olduğu için baktı ☺️
mminikmmucizemm Tugce7798 hafif bel ağrısı oluyor son birkaç gündür onun dışında bişey Yok sizin nasıl geçiyor 🌸
Fatoscelik1 Tugce7798 ay canım ya inşallah Rabbim saglıcakla yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin kokma allahın izniyle hiç bişey olmaz inşallah
Duygus97 19+1 olduk biraz kasık ağrısı var ama inşallah her şey yolundadır 🤗 haftaya tetanoz sonraki hafta da detaylı var heyecanlıyıımm😍
ysmn_kck17 Tugce7798 Yine de bı Danış sen çoğu hamileler hatta emziren annelerin bile kullandığını duydum ama şimdi gerekte yoksa boşuna vücuduna yükleme yapma 😊