Banu_alper Burcuuylmaz ben 70 kiloyla doguma gitmistim xl aldim cok rahat oldu ama sizin doguma daha var kilo alirsiniz daha bir buyugu daha varsa onu alin isterseniz
_imra_1213 Banu_alper bu depend nasıl bişey tek kullanımlık mi yoksa anlayamadım da şimdi baktım Trendyoldan kilot gibi duruyor ama 9 tane varmış içinde
Banu_alper _imra_1213 pedin kulot hali ben sezaryen yapmistim camasir giyemezdim cok rahat ettim emiciligi de baya iyi
Minnakhamis Burcuuylmaz bende 25 haftalık ikizlere hamileyim 12 kilo aldım şu an 64 kiloyum Doğuma kadar bi o kadar yine alırım diye düşünüyorum o yüzden büyük beden aldım
34_21_23 Burcuuylmaz üstünde kilo aralığına göre kaç beden alacağınız yazıyor ben 70 kiloyum 80 olabilirim M aldım küçük olur mu diye eve geldim deneme yaptım beli Baya güzel açılıyor o yüzden küçük gelmez
Banu_alper _imra_1213 valla bir paket aldim ben pedden daha dayanikli tabi benim cok asiri kanamam olmadi paket bitince normal ped kullandim normal dogumda ustte bir dikis olmadigindan camasir giyebilirsiniz illa o olmadina gerek yok