merhaba hanimlar 34 haftaligim bugun nst ye baglandm susamistm baya sancim cikti sonra nstden cikardi doktorum su ic idraraini yap bidaha baglayalm dedi 2 litreye yakin su ictm idrara ciktim tekrar baglandm sancm daha az cikti evde dinlen ve bol su ic dedi bunu yasayan var mi bnm buyuk oglumda suyum aniden bosaldi 34 te dogdu ve kuvezde kaldi smdi ayni seyleri yasamak istemiyorm. nst de boyle az da olsa sanci ciknca hemen dogum mu oluyor nasil oluyor yani yasayanlar bilgi vereblir mi