Saretugba Kizlar Meryem Ana otunu kullanan var mı nasıl yapmam gerekiyor ne zaman suya koymalıyım üstüne hangi seüreler okunmali
Selimegzoglu Saretugba ben 39+5 im dün koydum Meryem süresini okudum , çünkü cuma günü suni sancı vereceklerdi açılma olsun diye ama şuan birşey yok 😊 cuma günü giderken yine yanıma alıcam yine koyucam
BebegimleYeniHayat_34 Ondan şöyle bir ayrıntı varmış doğum olduktan sonra mutlaka sudan alınması gerekiyormuş yoksa kanama devam edermiş hep çok ilginç birşey gerçekten