Aslihanilhan Sbusraa yiyebilirsin seker oranı azmış . Doktor bana da ye dedi ama yiyemiyorum öyle iğrenç geliyo ki tadı
Miskokulum35 O pekmezi bilmem ama normal el yapımı pekmezi sordum doktora köyden annem yapıyor. Kullanabilirsin dedi doktor. Doğal kendi şekeri oldugu için zararı olmaz dedi. Şeker katkı olanı kullanma dedi hazır pekmezler gibi