Merabalar bugün 5+1 günlük gözüküyorum ilk kez doktora gittim kesem göründü birde kist var çatlamamış yumurta olabilir dedi büyüyüp büyümediğini kontrol edicez dedi şüpheli konuştu neyse kan istedi kan verdim bulunduğum yerde sağlık ocağında pazartesi vermiştim 4723 çıkmıştı bugün hastanede 3643 çıktı moralim çok bozuldu doktor iki gün sonra tekrar kan ver dedi kafam çok karıştı yaşayan var mı laboratuvardan fark eder mi