melekozltnn KubraAydin bende ekim doğumluyum babam da kardeşim de bebeğim de öyle inşallah son 244🥺❤️
catlover1 KubraAydin benim 1 ekim görünüyor ama bakalım eylül olma ihtimali de var çok sınırdayım 😁 bugün kalp atışını duymaya gideceğiz Allahın izniyle o kadar çok korkuyorum ki ters giden bisey olursa diye
Aysenur-yurt Allah nasip ederse inşllah bende ekim annesiyim tahmini 7 Ekim inşallah sağlıkla alırız kucaklarmıza minikleri 🙏🏻👼
Z1989 Bende nasipse Ekim annesi olacağım 28 Ekim gibi tahminen. İnşallah sağlıkla hepimiz bebişimizi kucağımıza alırız🤲
SevincGancali İnşaAllah ben de ekim annesiyim. Ekimin sonlraını gösteriyor. Kızım da, ben de ekim doğumluyuz. İnşaAllah sağlıkla gelsin bebeklerimiz. 🙏💙
Ozge2805 KubraAydin Allah’ın izniyle inşallah 25 ekim 🥰 Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza aldırmayı nasip etsin cümlesiyle
KubraAydin Ozge2805 bende öyle ekim ayı postu açanda ben :) ama bugün maalesef kalp atışlarını duyamadık doktor bebeği göremedi gelişme yok büyümemiş dedi 1 hafta bekleyelim olmazsa kürtaj dedi 😢🥺
Ozge2805 KubraAydin ay canım benim 😔 kötü düşünmeyelim 1 hafta daha bekle Allah’ın izniyle güzel haber alırsın
Nazlierva3535 KubraAydin nasip ben 🥰 28 ekim tahmini seseryan olduğu için 15 gün önce dedi inşallh bakalım