Shkznc 34.haftamdayken kontrol esnasında bebeğin kafasının 37.hafta göründüğünü söyledi doktorum bu yüzden sezaryen doğum olabilir dedi böyle bi şey yaşayan oldu mu 😢?
ysfali06 Shkznc benim haftalardır kafası 2 hafta önde normal doğuma engel olur mu dedim birşey olmaz dedi doktor en son 33i2 haftadayken muayene olmuştum
BebegimleYeniHayat_34 Shkznc kafa olarak demedi de bizede iki hafta önden gidiyor dedi bende korkuyorum erken doğum vs olurmu acaba diye 34.haftadayım bende
Shkznc ysfali06 yani normal Doğum esnasında seni zorlayabilir diğer kontrole de bakalım ona göre çok ilerde olursa sezaryene dönebiliriz dedi
Shkznc BebegimleYeniHayat_34 erken doğum gibi konuşmadı normal doğum esnasında zorlanabilirsin belki o yüzden sezaryene dönebilir endişelenecek bi şey yok dedi