Kunfeyekun Hanımlar sizlerin gogusunuzden sıvı geliyor mu sıvı mi süt mu bilmiyorum 33 haftaligim ben geliyor benimki korktum buğun kaç kere geldi de telaşlandim
Kbraozkn Kunfeyekun geliyor canım 29 haftalığım bende bendende geliyor kendi geliyorsa yapcak birşey yok ama sen sıkma erken doğuma sebep olur yoksa
Dilarraa Kunfeyekun 27. Haftamda bendende de geldi bende korkmuştum burda post açmıştım sıkmamam gerektiğini söylediler baya akmıştı ama şuan çok çok az arada damla geliyor sende göğüslerinle oynama sıkma
Sevdes Ya ben şuan 17 haftaligim ama nerdeyse 12. 13. haftamdan beri geliyor normal die ben çok üstünde durmamistim ama bu kadar erken gelmesi de normal mi
Kucukkedi 32+1 im gelmiyor sanıyordum ama atletimde sarı minik minik lekeler gördüm, bu haftalarda az az gelmesi normal