Programa göre 6+4 pazartesı doktor kontrolunde 5+0 haftalık dedi doktorum keseyi gördük şükür haftaya nasipse kalp atısları için gidicez ama benden çok az açık kahverengı leke geldı gunde 1 defa olmak üZere 2 gündür gelıo sizlerdede oldumu böle bi durum ve mide bulantım hala olmadı sizlerde başladımı