Busratek07 Kızlar merhaba pazar günü inşallah denize girmeyi düşünüyorum fakat doktoruma sormadım sizin doktorlarınız bu konuda neler dedi ? Ne yapmam gerek ? 18+4 deyiz
Babyboymom Busratek07 cnm ben giriyorum muğla tarafındayım hep denizdeyim bi sakınca yok dedi doktor 32 deyim😊
Salcanailesi Benim Doktorum da ısrarla denize girmemi havuza girmemi öneriyor... çünkü yüzme sırasında bütün kaslarımız çalışıyormuş Doğumda kolaylık sağlayacağını düşünüyor ...
NaimeYilmaz Busratek07 inşallah temızdır 😊 istanbulda kalmadı temız yer maalesef guzel kurulanın ama hatta yedek olsun ıslagı cıkarm mutlaka gunestede cok kalmayn bnce leke olmasn cıldınız 🌸
Busratek07 NaimeYilmaz hep gittiğim yer temiz oluyor bakalım şimdi nasıl 😊teşekkür ederim yapicam dediğinizi