Arkadaşlar merhaba ben 37+3 haftalık hamileyim 15 gün önce kan testi yaptırdım tsh değerim 3.48 çıktı doktoruma gösterdim 10 gün sonra tekrar yaptır dedi dün yaptırdım bu sefer 4.49 çıktı dahiliyeye git dedi dahiliye doktoruna gösterdim çok yüksek dedi ve ilaç verdi bu durumu yaşayan var mı bir anda hiçbir şey yokken son zamanda tiroid değeri yükselen