8+2 hiç bulantım olmadı aşermedim biraz halsizlik ve müthiş bi bel ağrısı var onun dışında hiç bir belirti yok .bi de soğan salça kavurmasi korkusundan aşırı tiksindim . İştahsızlık da var mesela canımin çektiği bişeyi yemeye başladıktan sonra biraz daha devam edersem midem bulanacak gibi hissediyorum hafif bulantı oluyor gibi ama piskolojik de olabilir sizde de oluyor mu ?