Papatya0605 Kızlar bu dikiş ağrılarına ne iyi gelir dayanamıyorum 5. Günüm 12sinde doğum yaptım oturtmuyor sinir geliyor yemekten kaldırdı şimdi siz düşünün ..
fatmaa3440 Papatya0605 canım hemeroid olduysa hamilelkte doğum esnaısnda onlar daha fazla şişip ödem olablr benm öyle olmuştu malasef yastk üzerne oturdm her tuvaltten snra ılık suyla yıkayp kuruttum kurutma maknsyla ama benm 4-5 gün sürdü en fzla oda dikiş uçları batıyodu sanrm
Handannnn Papatya0605 bana doğum yaptıktan sonra buz koydurmuşlardı hamdolsun çok bi dikişim de yoktu 3 4 taneydi o iyi gelmişti bi sıkıntım olmadı daha sonrası için deneyin belki faydası olabilir
Papatya0605 Fgny hiç oturamıyorum ki üstüne oturayım otrunca da işlence çekiyorum :( şişlik olup olmadığını anlayamıyorum ki
Fgny Papatya0605 bakacak biri varsa baksın canım. Batikon iyi geliyor bide kuru tutmaya dikkat et nemli kalırsa şişme oluyor dikişlerde
Deniz1634 Canım arada eğer batikon varsa batikon ile taharetlen iyi geliyo batikon çabuk kurutuyo yarayı dikişleri iki oğlum var normal doğdu ikiside ozamanlar doktorlarım öyle önermişti.
Papatya0605 Deniz1634 yapıyoruz canım gün içinde oluyor iyi oluyorum ama oturmaya gelince sıkıntı işte
Papatya0605 fatmaa3440 hah bende de dikiş uçları batıyor işte hemorait sanmıyorum ya ay inşallah yoktur bende öyle yapıyorum kurutuyorum ediyorum
maviscik77 Papatya0605 çok geçmiş olsun umarım iyileşirsiniz hem bebek hem de bunlarla uğraşmak zor olsa gerek 😔
fatmaa3440 Papatya0605 dikiş ucu normalde batmaz bence o kadar rahatsz edici şekilde bi şişlik felan vardır
Sumeyye5821 Cnm dayanamıycak derecedeysen doktora görün derim çünkü herkes de aynı sıkıntı olmuyor Bn her lavabo dan sonra batikon veya kantoron yağı sürdüm pamukla ve ılık duşa girdim küveti doldurup bol bol ılık suda oturdum
Fgny Sumeyye5821 kantoron yağı dikişe iyi gelmiyor onun yüzüne 2 dikisim açılmıştı 🙁dikişleri yumuşatıyor
Sumeyye5821 Fgny valla ben kullandım cnm kendi yaptığımız yağdı hazır değil di kayın validem yapmıştı kullandım bana iyi geldi
2_pamukannesii Papatya0605 canım sürekli pansuman yap Temiz tut enfeksiyon kapmasın başka bişey yapamazsın inşallah çabuk geçer ben 2 buçuk ay çektim
Papatya0605 2_pamukannesii ayyy benimde bu uzun geçicek gibi evimi özledim annemden allah razı olsun ama kadın yoruldu onada üzülüyorum 4 yaşındada bi kızım var iyileşmem lazım :(
Fgny Sumeyye5821 biz de kendimiz yapıyoruz ama yüzeysel yaralara iyi geliyor. Dikiş derin olduğu için yaramıyor.doktor bana kızmıştı neden bilmeden kendi kafaniza göre tedavi uyguluyorsunuz diye
Sineemm Papatya0605 canım ilaçlı su oluyor devlette yapınca onu veriyorlar ama özelde vermiyorlar orası için hiç bişey batıkon al her tuvalate gittiğinde çişini falan yaptıktan sonra batıkon sür inan çok çabuk kuruyup düşüyor dikişler
Sineemm Papatya0605 her tuvaletten sonra yap canım çünkü idrar enfeksiyon kaptırır batıkon temizler hiç degilse