Bugün saat 15.00 dan beri sik sik WC te gidiyorum ağrılı bir şekilde yarin doktora giderim diyordum mesai biticek simdi diye... Yarim saattir 2 defa gittim ikisinde de peceteyle sildigimde pembe az birşey kan geldi sizce acile gideyim mi yoksa yoksa yarını bekliyim mi esimde iste çok korkuyorm. bu arada 11 haftalık hamileyim