Fogamze kesinlikle öyle canım ben aslında en başından beri kız istemiştim ilk bebeğimi kız hissetmiştim 7 haftalıkken melek oldu daha sonra oğluma hamıle kaldım onu da kız istemiştim ama erkek hissetmiştim nedense oğlum da melek oldu şimdi tekrardan oğlum olacak 2. Sezeryan olcak Allah nasıp ederse 2 yıl sonra yine isterim Allah nasıp ederse o da kız olsun cok isterim eşim kız çocuklarını cok seviyor inşallah bana da gurbette bir arkadas yoldaş nasip eder rabbim bir kızı olmalı bence her kadının 🥰🤲