melankoliningunlugu Arkadaşlar bugün ntsye girdim 35+4 günlük. Düzenli sancılarım çıktı. Doktorum bu gidişle doğurursun dedi. Rahim açıklığına baktı Allahtan açılma yokmuş. Cuma günü tekrardan çağırdı. Başına gelen var mı acaba ??
Gulsum1205 melankoliningunlugu bnm 33 de çıkmıştı yat dinlen dedi iş yapma dedi bnmde bugün çok fena sağ kasigmda ağrı var korkym bnde
Fgny melankoliningunlugu ben de 34+4 haftaligim nat ye girmedim ama bebeğin eşi olgunlaşmış 2 3 haftaya doğurursun dedi bana da. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
karabc melankoliningunlugu 33haftadayım pazartesiden beri yatıyorum hastanede bendede açıklık yok ama sancı ve kasılma toplanma var serum ve ilaç veriliyor şuan. Allahtan rahim ağzı kısalmamış ama benimde 36 dolunca alıcaklar en baştan beri erken doğum riskinden gidip geliyorum. Bebek 36. Haftayı tamamladığında ciğer gelişimi tamamlanıyor 2 kg üzeri ise bir aksilik olmazsa küvezde kalmadan çıkıyor içiniz rahat Allah yardımcınız olsun
Ayseozmenucar melankoliningunlugu 36+2 dün rutın kontrole gittim sancı çıktı doktor serum taktı 3 saat yedim serumu doktor mecburi sezeryan için mart başını vermişti zaten.ondan dikkat edelim tutmaya çalışalım bebişi dedi.sürekli yatıyorum zaten az yurusem sıkıştırıyor..içimden geçen haftaya dogurmak bakalım yarın mecbur gidecem kontrele
melankoliningunlugu Gulsum1205 hiç ağrım yoktu sadece nstye bağlar bağlamaz bebek hareketlenmeye başladı karnımı kasıyordu
melankoliningunlugu karabc 2.620 gram çıktı ultrasonda. Erken doğum riskim Yoktu. Neden böyle oldu anlamadım. Ve makat geliş bebeğim hala dönmedi
karabc melankoliningunlugu şükür dönmemiş ya bu sizlik değil çocuklada alakalı değil vücudun yaptığı bir hazırlık maşallah kilosuda güzel
melankoliningunlugu karabc en azından diyorum bir hafta daha beklese 37ye girse erkenden gelsin istemiyorum😟 allah hepimizin hakkında hayırlısını versin 🤲🏻
melankoliningunlugu Gulsum1205 sıkmasından mı bilmiyorum ama benimki sürekli solda duruyor hemşire de öyle görünce eliyle biraz ortaya doğru getirmeye çalıştı ondan da bebek biraz hareketlendi rahatsız oldum