[silindi] son adet tarihiniz neyse ona gore hesaplamalısınız. Er yada gec dollenme olabilir yada ovulasyonujuz benim kadar erken olmamistir o yuzden karsilastirma yaomak gereksiz pluyor cunku herkes bir degil.ben tam günümde gidiyorum doktorun cihazindan keseye bakışı da aynıydı.cihaz söylüyor cihazı ve son adet tarihini dikkate alın.