Kizlaar son 17 gün çok heyecanlıyım, oğluşum olacak hayırlısıyla inşaallah, sizde durumlar nasıl şafaklar kaç? Renkli ultrason yaptırdınız mı? Bende yaptırmadım çok merak ediyorum kime benziycek acaba🤭 Rabbim hepinizi sağlıkli kavuştursun inşaallah 🌹 Ve bebiş isteyen anneleri tes zamanda Allah’ım sevindirsin yormadan kucağını doldursun inşaallah 🌹