Cnncagman hamileliğimi ilk öğrendiğimde benim de 10gün gerideydi bebeğim o zamanlar çok üzülmüştüm acaba bir problem mi var diye doktorun geç döllenme demesine rağmen.Ama şuan 35 haftalık olduk 😍 33.haftasında yakaladı kendi haftasını.Bugüne kadar hep 10 gün geri çıkıyordu.Yani sakın üzülüp takma kafana bunu her gebelikte karşılaşılabilecek bir durum 😚