okunmusciklet Kızlar lohusa Takımı aldınız mı? Ben kararsız kaldım fotoğraf çekimi için ayrı birde normal giymek için ayrı mı almak gerek Son olarakta kaçıncı haftalarda almayı önerirsiniz Aldığınız yerlerin adınıda yazar mısınız hepimiz inceleyip bakalım
mercimeginanne okunmusciklet ben önünde tavşan olan lohusa takımı aldım hırkalı olanlardan. Bir tanede gecelik aldım. Dantelli falan almak istemedim sevmediğim için. Son haftalarına doğru al ben 34 te aldım çünkü giydiğimde karnımı sıksın istemedim. Erken alanlar olmuş burda sonra denediklerinde çok aıkmış küçük gelmiş. Siz kaçıncı haftadasınız bilemedim. Ben bulundugum şehirde çarşıdan aldım
aselinannesi0610 okunmusciklet lohusa takımları bana pahalı geldi açıkçası bende doğumdan sonra giyip fotoğraf çekinmek istiyorum hemde Mevlüt için istiyordum ama onun yerine beyaz elbise alıcam önü emzirmek için uygun olanlardan daha mantıklı geldi bana
okunmusciklet aselinannesi0610 evet ya aslında dediğiniz de mantıklı sonuçta bi kere giyip kenara koycaz
mercimeginanne okunmusciklet erken cnm bence biraz daha zmn geçsin öyle al çünkü 30lu haftalarda kilo değişimin daha fazla oluyor