Anne88 canım 2bucuk senelik evliyim ve daha yeni hamileyim. Sana bir deneyimimi paylasayim.Ne kadar çok istersen o kadar olmaz. Bilimsel olarak kanitlanamasada bunu herkes söylüyor. Kafanı çocuğa yoğunlaştırdgin zaman yalancı gebelik yaşıyorsun.ben 10 gün regl olmadım göğüslerim şişti vs.butun belirtileri yaşadım ama değildim.test yapıldı hastaneye kaldirildim bayıldım ettim. Ne zamanki şu dönem tamamen çocuk hevesim bitmisti istemiyordum o zaman hamile kalmışım