Deniz95 20+3 gebeyim. Bebeğimin hareketlerini sadece yatarken hissediyorum normal mi? 17. Haftalarda pıt pıtlar olurken otururken ya da bazen ayakta hissderdim. Ama şimdi hareketi hissetmem için yatmam gerekiyor bu normal mi?
Huris53 Deniz95 siz hareket halindeyken bebek uykuya geçiyor ama siz durakladiginiz da o bu sefer harekete geçiyor, bende de genelde hep öyle oluyor ayaktayken olmaz genelde hep yatarken vurur, neden yatıyorsun anne der gibi 😀
Kbra003 Deniz95 bu haftalarda gayet normal canım ki ztn sen hareket edince bebegikn içinde bulunduğu suda hareket ettiği icin oda bebege uyku yapıyomuş hareket etmediğin zaman suyunda hareket etmiyo dolayısıyle uyku hali olmuyomuş ilerleyen haftalarda gün içinde daha çok hissedersin merak etme😊
Sevi36610 Dinlenirken daha çok hissedilirmiş.ben işte aktif olduğum için gün içinde çok hissetmiyorum ama akşamları hissediyorum epey fazla.20+5 benim de.