anneebrulice ben şüheda özsavrana gitmiştim ilk kontrolüm için hiç memnun kalmadım,dış gebelik dedi kaç kez vajinal ultrasonla baktı ağlattı beni,sonra radyoloji doktoruna gönderdi herşey yolundaymış.Hastanede devlet hastanesinden hallice bence 1000 tl daha fazla verin yenidoğan yoğun bakımı ve fiziksel şartları daha yeterli olan bir yere gidin