yamacinannesii canım özele gidiyordum ordakı doktorum Bı tane kayıp oldugunu öğrenince genetik teste gideceksin dedi oraya gittim devlette yapılıyor 4 5 tüp kan vermıstım 10 15 gun sonra da sonucunu aldım doktora gösterdim pıhtılaşma var dedi oksapar kullanacaksın doguma kadar dedı kullanmazsan yine kaybın olur dedi ben sonucundan anlayamam onu doktoruna goster onlar daha ıyı bilirler canım