06uysal iki buçuk sene ciddi yıpratıcı olmuştur tabi, birde Dr un tüp dışında olmaz demeside moral bozucu olmuş.
İyiki de kullanmışsınız bunu, hayıt tentürü normal içilen tohumundan daha mı etkili sence,nerden almıştın?
Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın inş.