irorkay
Ben 6 haftalıkken muayeneye gittiğimde doktor direkt kan tahlili istedi. D vitaminim 15 çıkmıştı. O günden beri kullanıyorum meğer düşükmüş. Size de doktorun yazması gerekirdi. Siz bilemezsiniz ki 🤷🏻♀️ Çok geç değil endişe etmeyin takviyeye başlamışsınızdır zaten.