Seztu regl döneminde içilen ağrı kesici (majezik ) yumurtlama bozukluğu yaptığı söyleniyor ne kadar doğru bende içiyorum aşırı derecede eklem ağrıları karın sancım oluyorr sizce de öyle mi ?
seymabykn Seztu Adetliyken,bas ağrım varken yada başka ağrılarım olduğunda hep majezik kullandım bi sorun da olmadı şuan hamileyim
minnakimmm Seztu sürekli olmasa da bende kullandım zamanında çok şükür bir sıkıntı da yaşamadım hamileyim şuan. Ama yine de isterseniz bilen birine doktora danışın