BetulDuru12 Anneler 2. Gebeliğinizde bebeğinizin hareketlerini ilk kaçıncı haftada hissettiniz ?merak ettim ☺️
Sermec27 BetulDuru12 ilk oğlumı 17+4 lerde hissetmiştim ikinci oğlumu 15 ten sonra cok minik hissetmeye başladım şimdi daha net hissediyorum 20+6 haftalık olduk 🥰
ikiponcik_annesi BetulDuru12 kızımı 18 de hissetmiştm şimdi bi oğlum olacak nasipse 14 de hafif hafif pıt pıt başladı 15 de netleşti 🥰
Mnevvr53 BetulDuru12 ben niye 19 haftalik olcaz hisedemiyorummmm kafayi yiyecem ya yok ilk gebeligimde 16inci haftada guzel hisetmistim simdi 2 inci gebeligim hareket yok kilosuda iyi 20 gram fazla almisti cok uzuluyorum cok darlaniyorum
Sermec27 kadriye25 canım 18 den itibaren her gün oluyor harkektleri ama şöyle diym mesela 2 gün harkektliyse 3 gün cok cok minik kıpırdama oluyor sadece
kadriye25 Sermec27 benimde öyle ya dün mesela her yemekten sonra hissettim ,gece de hissettim.bugün sadece az önce bi iki dakika bi belirti verdi ben buradayım diye o kadar.
Sermec27 kadriye25 öyle canım öyle merak etme mesela dün bugun hareketliydi eminim 2 gün cok sakin olcak cok minik kıpırdama olcak öyle oluyor cünkü 25 kadar bebek hareketleri düzensiz olur zaten
Sermec27 kadriye25 benim de olcak haziranda dogumum bizim kaybımzdan dolayı doktor 37 de alacak senln nasıl olcak canım senln sezeryan mı seni de erken alır doktor muhtemelen 🥰
BetulDuru12 ikiponcik_annesi valla bende bi kaç gündür hissediyorum bu kadar erken hissedeceğimi hiç tahmin etmezdim ilk gebelikten tecrübeli olunca daha erken hissediliyor demekke bende kızımı 19. Haftalıklen hissetmeye başlamıştım
kadriye25 Sermec27 evet bende acil sezeryan olmuştum. 32 yi geçince konuşacak doktorum mayıs sonu haziran başı diyorum artık. Çünkü 20 haziran gözüküyor normalde
Sermec27 kadriye25 bizim de normalde 1 temmuz adet tarihine göre ama 3 hafta erken alınacak 10 15 haziran arası muhtemelen 🥰
SutlacimiYedimmiBen Mnevvr53 merak etme bnde ikinciyi geç hissettim her bebekte aynı olmuyor ayrıca benim göbek yağım vardı ondan dolayıda geç hissettim
BetulDuru12 Mnevvr53 Üzülme canım her anne erken hissedebilecek diye birşey yokki seninde hissedememen gayet normal bence
badehandeyldz BetulDuru12 tam 18.haftada akşam iki kere tekmeledi oğlum💙 17.haftaya girdiğimde sertleşmeler oluyordu ama tekme olmamıştı
BetulDuru12 badehandeyldz bizde tam net hareketleri tekmeleri ozaman hissederiz heralde sadece pıtırtılar hissedebiliyorum şuan ☺️