Tugceonur Mehtpdndr Ben gebe okuluna katılıyorum doktorumuz da 36 haftadan sonra günde 6-8 arası hurma yemek pelvisi yumasıtır doğumu kolaylaştırır dedi birde doğum başlaması için sıcak su ile banyo önerdi haftası gelmiş olan bayanlara perine masajı önerdi belki işinize yarar 🌸
Unicornn Mehtpdndr Yeni doğum yaptım 2 gün önce Allah hepinize kolaylık versin doğumda sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz arkadaşlar 😊
Zehra222 Esrayaban34 Evet bende öyle okudum bende yiyorum,günde 6 adet,bakalım işe yariycakmı,bununla ilgili bir post açmışdım bayanın biri,hurma başlamayan doğumu başlatmaz,sadece başlamış doğumun daha kolay geçmesini sağlıyor dedi,
Sehertamer Esrayaban34 neden 6 tane tekli sayılarda yiyin diyorlar hep bende o yüzden 3 yada 5 yiyordum illaki 6mı olması gerekiyormuş öyle yapayım eğer öyleyse
Ortmenanne16 Zehra222 hurmanın araştırılmış bir etkisi vardır. Başlamayan doğum dahi olsa rahim ağzında yumuşamaya yol açtığı için doğumu erken başlatma olasılığı yüzde 40 bunu bizzat araştırdım 🙏🙏🙏
Esrayaban34 @Zehra222 walla bilmiyorum canım 39 haftalıgım 3 gündür fln yiyorum sancılarım yoktu simdi sancılarım olmaya başladı walla yengemler fln yemişti cok faydalarını gördüler bende o yüzden yapıyorum bakalım
Mehtpdndr Unicornn Benim ilk doğumum ve yaşım biraz küçük ondan dolayı tedirginleşiyorum.doktor normal doğum dedi
Unicornn Mehtpdndr Tedirgin olma canım illaki doğumun olacak Allah yardım ediyor. Minicik hayvanlar kediler köpekler tavşanla sincaplar bile normal doğumla bebeklerini dünyaya getiriyor sen daha iyisini yaparsın korkma