Melekanne3113 39+5 olduk oğlumuzdan ses yok doğuma ait totem yaptım belki sizinle paylaşırsam durum değişir🤗🙈varmı bizimle aynı durumda olan😘
alininannesii Melekanne3113 ben böğürtlen yaprağı aldım bugün, ondan ne zaman içiliyor biliyor musunuz?
Diyatom Melekanne3113 erkek geç gelir derler 😊 annelerinden ayrılmak istemiyo oğluşlar galiba🙃sağlıkla alın kucağınıza🙏🏻
papatyagil Melekanne3113 38 + 5 Deyim biraz baskı nisana benzer bi akıntı ve hafif düzensiz sanci ile beklemedeyiz😅
melzey alininannesii 36. Haftadan sonra içildiğini duymuştum ama yine de doktorunuza danışmalısınız ☺️
papatyagil Melekanne3113 ben bu sinyallerle bi haftadır doğuracam diye dolasiyorum ortalikta🤣 zaten son bi haftası kaldı yani kaçıcak yeri yok bekleriz bi hafta daha da🤭