Merhaba anneler bebeğimi sol tarafımda hissediyorum 18+6 haftalıgız tekmelerini çok güzel hissediyorum ve sürekli solumda doktor da hep solumda buluyor kalp atışlarını dinlerken. Bebek solda olursa erkek sağ da olursa kız diyorlar tutarlılığı nedir yaşayan var mı ? ❤️🤗🤗