nilhanim Merhabalar bugün adetli iken hormon tahlili yaptırdım ve değerlerim aşağıdaki gibi. TSH:1.33 FSH:10.61 LH:5.05 ESTRADİOL:18,21 PRL:7.27 Amh sonucum daha çıkmadı ama acaba sıkıntı nerelerde? Bilenler yorum yapabilirse çok sevinirim.
afrasil nilhanim fsh yüksek , estradiol düşük benim bildiğim kadarıyla ama . . Adetin 2. Günü verdiniz demi
nilhanim afrasil evet bugün ikinci günü. Bugün verdim. Acaba normale dönmeleri için neler yapabilirim? Şu anki durumu gebeliğe engel mi?
afrasil nilhanim doktor hap verir galiba hormon hapları var , ama biraz bekleyin bu durumu yasayan arkadaşlar yorum yapar . Yumurta takibi yaptırdınız mı hic veya amh çıksın bakalim bunlar hep birbiri ile bağlantılı ama halledilmeyecek sorun değil merak etmeyin . Estrodiol hormonunun yumurtalarla alakalı olduğunu duymuştum .
nilhanim afrasil çok teşekkür ederim. Umarım benzer durumlarda olan arkadaşlar da yorum yapar. Amhnin çıkması birkac günü buluyormus sanırım. İnşallah bu sene hamilelik heyecanı yaşayabilirim 🤲🏻
nilhanim afrasil şu an 4 ay oldu. 21 aylik bir kızım var arada çok yaş farkı olmasın istiyorum ama her şey kısmet tabi. Eğer bendeki bir değer düşüklüğü yüzünden olmuyorsa onlemimi almak istiyorum bir an önce 😔