Selam kızlar buraya da yzmıştım doktora hareket azlığı sebebiyle gittim. Yatış verdi takip amaçlı çok kritik bu dönem harekwtleri hissetmeniz lazım dedi. Neyse ben 6-7 saat kalabildim odada başka biri daha vardı sürekli öksürüyordu burnunu çekiyordu rahatsız oldum covidden dolayı(test falan yapmıyorlar bana da yapmadılar) doktorla konuşup çıktım hastaneden.
şu an bende hastane fobisi oluştu. 3-4 defa açıklık var mı diye alt muayenesi yaptılar canım çok acıdı. Hem bu yüzden hem de doğumda da bu hastaneyi düşünüyordum odaları bu şekilde gördüğüm için.
Sancımın son anına kadar hastaneye gitmeyi düşübmüyorum. Tecrübeli anneler, hangi aşamada hastaneye gitmeliyim? Su gelmesi haricinde? Yani sancımı hisseder miyim?