Kertenkelemiz Kız bebeklere tüysüz olması için karınca yumurtası yağı süren yada sürecek olan, bu konuda bilgisi olan var mı hanımlar?
mavisahinn Kertenkelemiz benim bir akrabam kullanmıştı kızı için sürdüler gerçektende çok tüylü bir kız değil ama genetikte olabilir tabi ben şuan kendimede kullanıyorum epilasyondan ağdadan sonra sürerseniz tüyleri inceltiyormuş ve çıkmıyormuş bir zaman sonra yapmak isteyen olur belki 😇 aktarlarda aldığınız kutunun üzerindede yazıyor zaten kullanımı kızım doğunca onada süreceğim 😊
minisinannesiiii Kertenkelemiz sey bende duymuştum hatta bana 60 yaslarinda bi teyze söyledi ona yapmışlar önceden bacaklarinda filan 1 tane bile kıl yoktu benim oğlum olcak acaba erkek çocuğuna yapılır mı veya neresine süreyim o konu hakknda pek bilgim yok göğüsüne filan mi sürsem
Buketkucuk Kertenkelemiz bende duydum ama ben sürmeyeceğim. Sonuçta ne olduğunu bilmiyoruz tam olarak, küçücük bebeğe o tür yağlar sürmeyi doğru bulamıyorum ben bir türlü. Belki bilmediğim bir alerjisi falan vardır mazallah
Selinavci Kertenkelemiz ben yumurtalıkları öldürüyor ve hormansal bölgeye zarar verip kısırlık yapıyor diye duydum o yüzden özel bölge hariç diğer yerlerde kullanın bence
mavisahinn minisinannesiiii erkek için evet göğsüne sürebilirsiniz bence koltuk altı olabilir kollarının üst kısmı sırt popo 😊
mavisahinn minisinannesiiii onu bir arayıp sorayım yapan kişiye ama odaya getiriyorlarya bebişi doğduktan sonra yanınızda kim varsa artık o sürsün onlar hastanedeyken sürmüşlerdi çünkü eve gelince tekrar ettilermi onu bir sorayım yazayım tekrar
EbrarBostanci-81 Ben kendim için almıştım hevesle bir iki sürdüm sonra devamı gelmedi 😂 işe yarıyorsa kullanayım kızıma da sürerim 🤣