Bugun hastaneye gittim doktor çati muaynesi yapti lekelenme olabilir korkma dedi eve geldim bi kaç saat bişey yoktu daha sonra kanamam oldu miktari fazla adet olur gibi sancilarim var sirtimin alt kisminda bide karnimin alt kisminda gittikçe çoğaliyor acaba normal mi