Susam20 Merhaba kızlar dün akşam kahverengimsi akıntım oldu diye konu açmıştım 11+3 haftalığım. Bugün kontrole gittim kızlar bebeğin kalp atışını duyduk doktor herhangi bir sıkıntı yok dedi idrar yolumda enfeksiyon olabilir dedi tahlil yaptı şu ilaçlarları yazdı birde düşük tehlikesi için tedbir amaçlı bu ilaçlara başlattı Monurol 3g nifunis vajinal fitil progestan fitil beni ürkütüyor yapanlar var Mi 😔
Buketkucuk Susam20 ben ilk dört ayımda günde üç tane, üçüncü ayımdan sonra günde 2 olmak üzere progestan fitil kullandım hiçbir zararı olmadı. Aksine yararı oluyor. Zaten doktorunuza size, size iyi gelmeyecek şeyleri vermez merak etmeyin
Nur000 Susam20 16 haftalik olucam bu ilaclarin hepsini kullandim faydasini gördüm korkmadan ic, enfeksiyon kapman daha zararli 🌼
Ozlemm35 Susam20 Merhabalar bende dün kahverengi akınti yüzünden gitmiştim çok şükür bir şey yok 🤍 Bana da hemen acilde iğne yapıldı ve progestan ı geceleri yatmadan önce fitil olarak kullanıyorum
neslihann87 Susam20 progestan fitil bende kullandım ilk haftalar lekelenme şeklinde kanama için zararını görmedim
Susam20 Ozlemm35 banada progestanı hap olarak sabah akşam içmem iÇin verdi fitil olarak üstte yazdığım ilacı verdi. İnşallah sağ Salim bebeklerimizi elimize alırız 🌸
ysmn_kck17 Susam20 Progestani hamileliğimin başından beri fitil olarak alıyorum. Ağızdan alınca çok yan etki yapıyormuş . Sadece fitil içeride eridikce akıntı gelir gbi çamaşırına gelir ve idrara çıktığında da beyaz parçaları dökülür idrarla birlikte bunları görürsün korkma aksi bı durum değil . Kanama önleyici ve ağrı kesici ben faydasını gordjm . Diğer ilaçlar hakkında fikrim yok malesef.