Ozlm35 Canım bende dün 30 haftalık oldum dün hareketleri gayet iyiydi ama bugün çok nadir 30+1 günlük olduk bugün de . Haftaya kontrolüm var benim de o zaman gideceğim soracağım ama yeri daraldığı için olur böyle diyorlar normalmiş yani ama her ihtimale karşı sen doktorunla konuş baksınlar için rahat etsin