Merhaba canlarım ağustosta düşük yaptığımdan bu yana gebe kalamadım. yumurtlama zamanını hiçbir ay denk getiremiyorduk. Bende demekki daha zamanı gelmedi diye akışına bıraktım. Sonra tekrardan emek vermem gerek sonra takdiri Allah’a birakmak gerek diye düşündüm yapılması gereken ne varsa denemeye karar verdim ve kollarımı sıvadım.sonuçta ikimizde de bir sağlık problemi yok çok şükür . Bu ay yumurtlama dönemimi kaçırmamak içim ovülasyon testi aldım. Bu hafta yumurtlama haftam, testi takip ederek düzenli ilişkiye başladık Allah’ın izniyle bakalım. Birde adetim bittikten 2 gün sonra soğan kürüme başladım sadece sabahları yaptım 4 gün onu uyguladım. Şimdi havuç-incir kürüne başladım bu haftada full onu uygulayacam. Rabbimden Ümit kesilmez🙏🙏🙏 sonuçlarımı sizinle paylaşacağım. Önerileriniz, dikkat etmem gerekenler, varsa paylaşırsanız çok memnun olurum ve Bana bu mübarek günlerde dualarınızı eksik etmeyin olur mu.. hepinize kucak dolusu sevgiler💐💐