Ygmr15 Evet bizimde cinsiyetimiz belli oldu teyzeleri kızımız geliyor🌸12+1 de erkeğe benzetmişti 16+6 kız dedi cok heyecanlıyız ilk gebelik 🌸🌸
arzuublm Ygmr15 hayırlı olsun minikk yaa ne şanslısınız :) benim de inş kız olur burada cinsiyet tahmini yapıldı mı
Ygmr15 arzuublm doktor ilk basta emin gibj söyledi hatta biraz yürüyüş yap gel dedi büyük ihtimalle kız dedi ama 2 martta tekrar gel dedi . Benim de biraz kafam karıştı ama çıkarken tekrar etti büyük ihtimalle kız dedi.
patuli Gulsen4224 🤣 video çekmiştim bi tahmin yapabilcen mi bakalım. Doktorum bi tahminde bulundu https://hizliresim.com/BOGHYM