Anneler bi sorum var benim 3.gebeligim bu ama cevremde ve benim obur cocuklsrimda bisey dikkatimi çekti ve duymuştum da zaten.. kese şekli fasulye gibi olursa yani uzun gibi vs olunca erkek bebek yuvarlak olunca ise kiz bebek oluyormuş..tutan varmi acaba bebegi kiz olanlar keseleri yuvarlak gibi erkek bebegi olanlar kesesi biraz daha fasulyeyi benzeyenleri varmi aranizda