Eşim hep siyah kot giyer ve makinede 40 derecede ters yıkamama rağmen ve koyu renklilere özel sıvı deterjan (pervol) (Alo) Kullanıyorum yumuşatıcı çok kullanmıyorum Artık bazı kıyafet ve nevresimlerde kullanıyorum anca sizce nerede hata yapıyor olabilirim ? Makinem 12 kilo çok dolduruyorum boş çalışmasın diye o an renkli ne yıkanacaksa bir yıkarım ama sadece olan eşimin kotlarına oluyor 🙈 kızımın da var iki tane benimde var onlara bişey olmuyor eşim bizden de pahalı aldığı halde bi sağlıklı yıkayamadım şuan