Bu zamana kadar bı 14uncu haftamda gelen kanama ve 19ncu haftamda gelen kanama için doktora göründüğümde bebeğin herşey normal olduğunu bı problem olmadığını söyledi ama bu ara kanamaların sebebini merak ediyorum . Çok korkutucak bir kanamam da yok aslinda ama tedbir amaçlı içim rahat etsin diye gitme gereği duyuyorum . Varmı yaşayan . Progestan 200 mg başladık şimdi.