İkinci kızıma hamileyim ilk gebeliğimde de bacağıma kramplar girerdi doğurana kadar çektim belli bir aydan sonra olmuştu şuan da 19 haftalık hamileyim ama bugün bacağıma kramp girdi yine ve hala uzanıyorum geçmedi neden oluyor nasıl geçiyor başıma gelenler başka ne yaptı bilgi verir misiniz ya çok canım acıyor sızlıyor basamıyorum