Selam anneler biz de 34+5 olduk 🤰bizim ki biraz tombiş heralde yaaa🙈 34+0 da 2850 gr dı c.tesi kontrolümüz var bakalım 🙏 benim de sertleşmeler ve toplanmalar çok sık oluyor korkutuyo bazen beni😩 yürüyünce düzeliyo aslında yalancı sancı bunlar galiba🤦♀️ Hepimizin hayırlı sağlıklı kolay bir doğumu olsun inşallah ❤️