Kızlar normal ultrason sedyesinde yaptı anlık bişey çok hafif bir ağrı oluyor abartılan gibi kesinlikle değil. Ve direk geçiyor uzun süren bişey değil korkmadan gidin sakinlik önemli. Ama doktor cok önemli benim ki beni hiç rahatlatmadı direk yaptı ben ne oldugunu anlamadım rahatlatsa iyi olurdu benden size tavsiye ben bi hazır olayım falan diyin öle yapsın ben şok oldum ne oldugunu anlamadım gecti gitti 5 sn sürüyor tek😅