Benim de ara ara oluyor maalesef bende aynı şekilde hep bi korkuyla doktora gidiyorum baksin diye. Dün ve Bugün yine oldu bu sefer gitmedim pazartesi randevum var diye.inşallah bişey olmaz, subatta bebegim Karnım da ölmüştü, bu yüzden sürekli stresli her an bişey olur korkusuyla geciriyorum bu hamileligimi😳 Rabbim kucagimiza almamizi nasip etsin