Canın ben sancaktepe de oturuyorum varank bana 5 dkka bile değil ama ben Zeynep kamilde bebek kilolu olduğundan zorunlu sezeryan oldum çokta memnun kaldım devlete gitmeye karar vermen mantıklı olmuş sezeryan sonuçta ve güzel ilgileniyorlar Zeynep kamilde tavsiye ederim mutlaka hayırlı doğumların olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah🙏🙏