Emirinannesi34 Selengunes dediğiniz gibi yapacağım bende bebek arabası ve beşiği tamamlayıp diğerlerine geçmeyi planlıyorum. Doğumunda masrafı olacağı için son aylara bırakmak hiç mantıklı değil. Sağolun
Emirinannesi34 Selengunes aynen heyecanımı birlikte yaşayalım fikir edineyim istedim ama olmadı en iyisi kendimizin halletmesi olacak çok haklısınız
Emirinannesi34 Blablabla doğumum yaza denk geliyor kat kat giydiremem diye düşünüyorum ama bi kaç tane uzun kollu almak istiyorum yinede serin geçerse falan diye. Tecrübesiz olmak çok zor bu konularda
Blablabla Emirinannesi34 benimde Temmuz sonu aynı şekilde. Uzun da kısa da almayı düşünüyorum. Ama başlangıçta zor oluyor uzun kollu tulum giydirmesi dediler. O yüzden içine zıbın üstüne önden açılanlardan giydiririm diye düşündüm.
Gulsah91 Emirinannesi34 25. haftada falan başladım almaya yavaş yavaş ödemesi de kolay oluyor her ay kart borcumu kapatarak dvam ettim birden herşeyi almak çok masraflı oluyor
Emirinannesi34 Gulsah91 bende beşik ve bebek arabasıyla başlayacağım, dediğiniz gibi hepsini son aylarda almak çok daha masraflı olacak. Yavaş yavaş almak en güzeli
Zulalch Emirinannesi34 bende 19.haftama girdim şubatın başından beri yapiyorum alışverişi. cok fazla alınacak şey var hepsinin son dk ya toplanması bence daha kötü, giyim hariç olanları aliyorum
Emirinannesi34 Zulalch bende öyle yapacağım, henüz hiçbirşey yok, eksik listesi oluşturup ona göre de almayı planlıyorum
Ozlem23 Emirinannesi34 büyük eşyaları alabilirsiniz sonuçta cinsiyete bağlı değiller iç zıbın tarzı şeyler alabilirsiniz çorap muslin battaniye bunların biraz pembeli mavili olanları var ama ortak renkte olanlarıda var
Emirinannesi34 Ozlem23 alacağım büyük eşyaları dediğiniz gibi ortak renk almayı planlıyorum. Cinsiyet belli oldu ona göre de yavaştan tamamlarım inşallah
Zulalch Emirinannesi34 bizim cinsiyet belli oldu ama suan hep kıslık kıyafetler var internetten liste cıkarttım alınacaklar listesi. Orda eksik olan şeyleride elimle yazdım aldıklarımı ciziyorum ordan sizde öyle yapabilirsiniz :)
Emirinannesi34 Zulalch aynen bugün bende sizin gibi yaptım eksikleri tamamlamak böyle daha kolay olacak gibi
Emirinannesi34 Blablabla anladım bende öyle yapacağım hakkımızda hayırlısı yaşayarak tecrübe edeceğiz
iremby Emirinannesi34 kısa kollu badiler alabilirsin agustos en sicak ay oluyor usuyecegini sanmiyorum zaten muslin ortu falan ortersin ustunede. Hani eylulde de hafif serinleyebilir belki havalar diye yine bir kac parca uzun kollu da bulundur sen. 3-6 ay alirsin onuda
mommy_bee Emirinannesi34 yenidogan oldugunda yaz kis olsada yinede yag dokusu olmadığı icin üşüyor bu sebeple corap bere patikli alt giydirmek gerekiyor. Ben de hep yazlık almıştım sonra ögrendim uzunkol ve patikli alt ayruca patikli uyku tulumu aldim. Uyurken üstüne bir sey ortmemek gerekirmis.
Emirinannesi34 mommy_bee çok çok teşekkür ederim ilaç gibi geldi bu yorumunuz sağolun, aklımda bulunduracağım kesinlikle
erik999 Emirinannesi34 Canım benim bende 18+3 haftalık hamileyim Yavaş yavaş başla kimseyi dinleme toplu zor oluyor hep indirimleri takip et ben bakım ürünleri aldım vb mesela bime küvet fln gelcek onu almayi düşünüyorum kıyafet bekle bence Benim ilk gebeliğim 🍓
Emirinannesi34 erik999 benimde ilk gebeliğim evet bugün gelen yorumlar sayesinde almaya başlayacağım bişeyler inşallah. Evet bugün gördüm, bime güzel şeyler geliyormuş bende bakacağım